כדאי לראות להוציא את המירב מהנירוסטה שלך

להוציא את המירב מהנירוסטה שלך!

למרות שברוב השימושים השונים של הנירוסטה בחיי היום יום בוריאציות שונות היא תעבוד מצוין בדיוק כמו שהיצרן והמתכנן רצו וכיוונו לכך, ישנם מספר רב של מקרים שמישהו, לרוב הלקוח או משתמש הקצה של המוצר מתאכזב מרמת האיכות של המוצר או מרמת העמידות שלו.הסיבות לאכזבות האלו הן לרוב כמה קטגוריות בסיסיות ביותר כאשר כמעט בכל המקרים קצת ידע בסיסי על נירוסטה יוכל למנוע או משמעותית לשפר את המצב.

  1. בחירת סוג הנירוסטה הנכון לשימוש המיועד לה

לנירוסטה מגוון רחב של וריאציות סוגים ושימושים, בחירה בנירוסטה לא נכונה לשימוש מסוים יכולה להוביל לתוצאות מאכזבות ואפילו לעיתים מסוכנות. רצוי להשתמש בנירוסטה שמיועדת למטרה שלשמה אנו משתמשים בה.לדגומא ברוב סוגי המטבחים נירוסטה 304 תספיק

אך במעבדות ולשימושי רפואה שונים לרוב נרצה להשתמש בנירוסטה 316 שלה עמידות גבוהה יותר לחלודה וחומרי ניקוי חומצתיים שנמצאים בשימוש רב עקב הצורך הממשי בחיטוי ניקיון וסטריליות.

  1. תחזוקה שוטפת ותפעול יום יומי

ישנם אנשים אשר מאמינים שההתנגדות של הנירוסטה והעמידות שלה מפני החלדה בנוסף גם מונעת לכלוך אבק ומזהמים אחרים למיניהם באופן אוטומטי. זוהי הנחת דעת שגויה. כמו כל משטח או חומר שנמצא בשימוש יום יומי גם לנירוסטה יש צורך בניקיון ותחזוקה.

בניקיון שוטף של משטחי נירוסטה בעמדות עבודה במטבחים או במקומות שונים לרוב ניתן להסתפק במים חמים סבון ומטלית או סקוצ' שהוא עדין.

( סקוצ' או מברשת חזקות מידי או שפשוף ושריטה מסיבית מידי של החומר עלולה להוביל לשריטות ברמה האסתטית ולבלאי מואץ מבחינת החזקת מעמד לאורך זמן.)

בנוסף דגש חשוב הינו לסוג חומר הניקוי בו אנו משתמשים בניקוי הנירוסטה! לפני שמתחילים לעבוד עם חומר ניקיון כלשהו על מוצרי הנירוסטה השונים שלנו עלינו להקפיד ולשים לב שהוא מותר לשימוש בעבודה עם פלב"מ, הכוונה העיקרית הינה לחומרים כמו אקונומיקה וחומרי ניקוי וחיטוא המבוססים על חומצות שונות וחומרים שיכולים להביא לריאקציה בחומר שתוביל בהמשך לבלאי בנירוסטה ואף להחלדה מהירה ומואצת מהמזמן שהובטח לנו על ידי היצרן ומי שסיפק לנו את המוצר.

חשוב לזכור עבודה לא נכונה עם חומרי ניקוי ומוצרי נירוסטה יכולה להוביל להחלדה מהירה ובלאי בחומר!

עבודה נכונה עם חומרים המיועדים לניקוי נירוסטה (ישנם בשוק מגוון רחב של חומרים שונים לניקוי נירוסטה טיול קצר לסופר מרקט ותוכלו למצוא את מבוקשכם) תוביל להארכת אורך החיים של המוצרים שלכם ואיכות גבוהה יותר בשימוש עצמו.

3.ייעוץ טכני ועבודה עם בעלי מקצוע

לרוב לפני רכישת מוצר בתחום הנירוסטה בפרט וככלל כדאי לעשות תחקיר קצר ולהבין איפה אנחנו עומדים מה התקציב שלנו ומה אנחנו רוצים לקבל מהמוצר. בנוגע לנירוסטה הכלל החשוב הראשון הוא לעבוד עם בעלי מקצוע אמינים וטובים. בעל מקצוע מבין וייסודי יידע לתת מענה מושלם לרצונות שלכם ולצרכים שלכם בנוסף הוא יידע להתאים את סוג הנירוסטה לצרכים הספיצייפים שלכם ולהכווין ולספר לכם בדיוק כיצד לעבוד עם הנירוסטה בכדי לשמור עליה נקייה יעילה ובעלת חיי מדף ארוכים.

 

בדרך למטבח המושלם עוצרים ב:

א.א אפשטיין עבודות נירוסטה בע"מ